ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΑΓΗΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Το partsmarket.gr αποτελεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας ΝΤΑΟΥΣΑΝΤΖΗ ΜΟΥΣΤΑΦΑ εισαγωγές–εμπορία-πωλήσεις καινούριων & μεταχειρισμένων ανταλλακτικων & γενικό συνεργείο επισκευής αυτοκινήτων είναι η νέα πρόταση στο χώρο των Aftermarket Aνταλλακτικών! για να καλύψουμε κάθε μικρή ή μεγαλύτερη ανάγκη του λιανικού εμπορίου.Η εταιρία μας εμπορεύεται για τους πελάτες της προϊόντα των μεγαλύτερων κατασκευαστών ανταλλακτικών παγκοσμίως καλύπτοντας πλήρως την επισκευή και την συντήρηση αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων.Οι ποικίλοι τρόποι άμεσης εξασφάλισης μιας ευρείας γκάμας κατηγοριών ανταλλακτικών σε συνδυασμό με τα ηλεκτρονικά μέσα διαχείρισης που διαθέτουμε προσφέρουν άψογη και ταχύτατη εξυπηρέτηση. Παράλληλα οι υψηλού επιπέδου αποθηκευτικές εγκαταστάσεις μας παρέχουν μεγάλη αποθεματική ικανότητα και δυνατότητα εκτέλεσης παραγγελιών στο συντομότερο χρονικό διάστημα.Το έμπειρο προσωπικό της partsmarket.gr είναι σε θέση να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες και την αμεσότερη παράδοση των προϊόντων.
Η Ίδρυση της εταιρίας ΝΤΑΟΥΣΑΝΤΖΗ ΜΟΥΣΤΑΦΑ από το 1998 (στο εξής θα καλείται Εταιρία) που εδρεύει στην ΛΕΩΦ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ - ΦΩΤΗ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ-ΡΟΔΟΣ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ, 85100 (ΑΦΜ:054088508.) και μέσω αυτού η εταιρία εκθέτει και διαθέτει τα προϊόντα της Διαδικτυακά.
Πριν επισκεφθεί ο Πελάτης το ηλεκτρονικό κατάστημά μας παρακαλούμε να διαβάσει προσεκτικά τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις, που ισχύουν ειδικά για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος partsmarket.gr καθότι η χρήση και περιήγηση στην ανωτέρω ιστοσελίδα partsmarket.gr συνεπάγεται ανεπιφύλακτα τη ρητή συγκατάθεση και συμφωνία με αυτούς.
Α.- ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
H Εταιρία έχει τη διακριτική ευχέρεια να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις των συναλλαγών ,που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις ανάγκες και τα ισχύοντα συναλλακτικά ήθη.
Η Εταιρία υποχρεούται να προβαίνει σε έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τυχόν τροποποιήσεις και αλλαγές , μέσω της ιστοσελίδας του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος.
Β.- ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Η Εταιρία δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα partsmarket.gr και οι οποίες αφορούν τα ουσιώδη χαρακτηριστικά που περιγράφονται κατά περίπτωση για κάθε προϊόν και την ακρίβεια των στοιχείων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της partsmarket.gr .Η Εταιρία δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη που έχουν διαφύγει της προσοχής ή έχουν προκληθεί ακούσια ή για λόγους διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας εξαιτίας ανωτέρας βίας.
Γ.- ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Η Εταιρία δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που αναφέρονται στην ιστοσελίδα της , αλλά είναι υποχρεωμένη να ενημερώνει άμεσα τους τελικούς καταναλωτές για την μη διαθεσιμότητα αυτών.
Η Εταιρία φέρει ευθύνη μόνο για δόλο και βαριά αμέλεια, σε περίπτωση καθυστέρησης στην παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων και για πληροφορίες ή υπηρεσίες που η ίδια παρέχει μέσω της ιστοσελίδας της.
Η Εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να παρουσιαστούν στους χρήστες, τόσο κατά την επίσκεψη όσο και κατά τη χρήση του διαδικτυακού τόπου και τα οποία έχουν σχέση με τη λειτουργία και τη συμβατότητα της υποδομής του χρήστη.
Επιπλέον, η Εταιρία δεν ευθύνεται για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και κυρίως για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων στα προϊόντα, στις υπηρεσίες και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας της.
1. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ & ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ:
Για να διεκπεραιώσουμε τις παραγγελίες του Πελάτη θα ζητήσουμε να δώσει τα προσωπικά του στοιχεία (όνομα, επίθετο, επάγγελμα, προορισμός αποστολής παραγγελίας, e-mail κ.λ.π.) κάθε φορά που επισκέπτεται την ιστοσελίδα partsmarket.gr Τα προσωπικά στοιχεία που δηλώνει ο Πελάτης στην ιστοσελίδα μας partsmarket.gr χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να επικοινωνούμε μαζί του, για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας σε καμία περίπτωση δεν χρησιμοποιούνται από οποιονδήποτε τρίτο (εξαίρεση αποτελούν οι περιπτώσεις που προβλέπονται από το Νόμο).
Η Εταιρία επιτρέπει μόνο σε συγκεκριμένα άτομα που εργάζονται στην εταιρία να έχουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα του Πελάτη και γενικά απαγορεύεται η πρόσβαση προσώπων στα προσωπικά του δεδομένα χωρίς προηγούμενη εξουσιοδότηση.
Ο επισκέπτης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορεί να βρει προϊόντα που αφορούν ανταλλακτικά αυτοκινήτων κ.λ.π. Για να διευκολύνουμε περισσότερο να βρει ο Πελάτης αυτό που ψάχνει, έχουμε δημιουργήσει βασικές κατηγορίες προϊόντων και κάθε κατηγορία διαθέτει υποκατηγορίες.
Η φιλοσοφία του καταστήματός μας είναι να μπορεί να βρίσκει ο Πελάτης αυτό που ψάχνει με ΕΝΑ ΜΟΝΟ click! Εάν ψάχνει κάτι πολύ συγκεκριμένο μπορεί να χρησιμοποιήσει την “Αναζήτηση” για να οδηγηθεί κατευθείαν στην επιλογή του.
Είναι βασική μας αρχή να προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Όμως, πάντα υπάρχει η πιθανότητα αναγραφής λάθους τιμής ή λάθους περιγραφής δευτερευόντων χαρακτηριστικών των προϊόντων καθώς επίσης και περιπτώσεις διακοπής της λειτουργίας της ιστοσελίδας. Εάν παρουσιαστεί οποιαδήποτε εκκρεμότητα στην παραγγελία του Πελάτη θα τον ενημερώσουμε με e-mail ή θα επικοινωνήσουμε μαζί του στα τηλέφωνα που μας έχει δώσει κατά την εγγραφή ή κατά την καταχώριση της παραγγελίας του στην ιστοσελίδα μας.
Τα ανωτέρω μηνύματα αποτελούν βασική προϋπόθεση για τη σωστή διεκπεραίωση των παραγγελιών και δεν υπάρχει περίπτωση να απενεργοποιηθούν. Συνιστούμε να παρακολουθεί ο Πελάτης τα e-mail του και να τα διατηρεί μέχρι να ολοκληρωθεί η παραγγελία του . Σε περίπτωση που δεν λαμβάνει τα σχετικά e-mail υποχρεούται να μας ενημερώνει άμεσα.
2.-ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ / ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας, και αφού έχει γίνει μέλος της σελίδας μας, ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των όρων που αφορούν την πώληση των προϊόντων που επιθυμεί να αποκτήσει και στη συνέχεια επιλέγει την ενεργοποίηση της σχετικής ένδειξης Με τη σήμανση αυτή, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:
I. Των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.
II. Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΕΤΑΙΡΙΑΣ καθώς και του προμηθευτή των παραγγελλομένων προϊόντων.
III. Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής και παράδοσης καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Ειδικότερα, οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.
IV. Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η ΕΤΑΙΡΙΑ αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες.
V. Των προϋποθέσεων, των εξαιρέσεων, της προθεσμίας και των διαδικασιών άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΙΑ, σε περίπτωση υπαναχώρησης του.
VI. Σε περίπτωση που ο Πελάτης ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης αφού έχει κάνει την παραγγελία, θα πρέπει να καταβάλει εύλογο κόστος στην ΕΤΑΙΡΙΑ.
VII. Όταν δεν παρέχεται δικαίωμα υπαναχώρησης με βάση το Νόμο, την πληροφορία ότι ο Πελάτης δεν θα έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή, κατά περίπτωση, τις περιστάσεις υπό τις οποίες ο Πελάτης χάνει το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
VIII. Της ύπαρξης της ευθύνης της ΕΤΑΙΡΙΑΣ για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με το νόμο.
IX. της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η ΕΤΑΙΡΙΑ.
X. Της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.
H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την ΕΤΑΙΡΙΑ από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Επιβεβαίωση Καταχώρησης Παραγγελίας».
Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Στο ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών μόνο κατόπιν είσπραξης του τιμήματος με πίστωση τού παρακάτω ρητά αναγραφόμενου τραπεζικού λογαριασμού. Σε ειδικές περιπτώσεις ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου. Επίσης αν το προϊόν δεν βρίσκεται στις αποθήκες του προμηθευτή αλλά πρέπει να παραγγελθεί ειδικώς σ’ αυτή την περίπτωση πριν την υποβολή της παραγγελίας γνωστοποιείται στον Πελάτη η τιμή του προϊόντος και ο εκτιμώμενος χρόνος άφιξης του . Ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή μέρους του τιμήματος έως και πλήρης εξόφληση αναλόγως της φύσης του αντικειμένου.
ΠΑΡΑΔΟΣΗ:
Ημερομηνίες και ώρες Εργασίες και παράδοσης:
Δευτέρα – Παρασκευή : 09.00 -17.00
Σάββατο : 09.00 – 14.00
Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή μέχρι 16.00 (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη και υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα εμπορεύματα στην αποθήκη μας), τα προϊόντα θα ετοιμάζονται και θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα. Η Εταιρία θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εκτελέσει παραγγελίες που θα λαμβάνει μετά από την ανωτέρω ορισθείσα ώρα.
Αποστολή προϊόντων πραγματοποιείται σε όλη την Ελλάδα με τη χρήση υπηρεσίας courier ή με πρακτορείο μεταφορών για ογκώδη προϊόντα. Η Εταιρία συνεργάζεται με τις εταιρείες SPEEDEX και την ACS για την μεταφορά των προϊόντων.
Οι παραγγελίες που δέχεται η Εταιρία την Παρασκευή μετά τις 16.00 και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου, θα παραδίδονται στην εταιρία ταχυμεταφορών για αποστολή την Δευτέρα (εφόσον είναι ημέρα εργάσιμη).
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί να γίνει η παράδοση της παραγγελίας του πέραν Παραδόσεις των εμπορευμάτων πραγματοποιούνται, εφόσον υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα εμπορεύματα στην αποθήκη τη Εταιρίας .
από τους χρόνους παράδοσης που ισχύουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα, το μέγιστο χρονικό περιθώριο είναι 7 ημέρες από την ημέρα που ολοκληρώθηκε η παραγγελία. Σε περίπτωση που το χρονικό περιθώριο υπερβεί το διάστημα αυτό, η παραγγελία θα παραδοθεί με τις τιμές λιανικής που ισχύουν την ημέρα της αποστολής των προϊόντων. Η ίδια πολιτική ισχύει και για τις παραγγελίες που ο πελάτης επιθυμεί να παραλάβει από τα καταστήματά της Εταιρίας την παραγγελία του. Εάν εντός 30 ημερών από την συμφωνηθείσα ημερομηνία παράδοσης και παραλαβής των προϊόντων , ο Πελάτης δεν παραλαμβάνει αυτά, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία. Με την πάροδο των 30 ημερών παραμονής των προϊόντων στις αποθήκες της η εταιρία μπορεί να παρακρατήσει την καταβληθείσα προκαταβολή και να συμψηφίσει αυτήν με δαπάνες που προέκυψαν από την παραγγελία αυτή.
Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα που θέλει ο Πελάτης να του στείλει η Εταιρία , η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση ο τρόπος πληρωμής είναι αποκλειστικά η πιστωτική κάρτα ή η κατάθεση σε τράπεζα. Τα μεταφορικά με το πρακτορείο μεταφορών επιβαρύνουν τον πελάτη κατά την παράδοση.
Όλα τα ανωτέρω δεν ισχύουν σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας όπως ακραία καιρικά φαινόμενα , απεργίες κ.λ.π.
3.- ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
3α.- Σε περιόδους αιχμής.
3β.- Ο προμηθευτής καθυστέρησε να στείλει το προϊόν:
Συμβαίνει , πολλές φορές μια παραγγελία να καθυστερήσει στο τελωνείο ή στην μεταφορά του. Σε τέτοιες περιπτώσεις εκπρόσωπος της εταιρίας επικοινωνεί με τον Πελάτη και ρωτά εάν θέλει να του παραδοθεί η παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο που θα του προταθεί . Εάν ο Πελάτης εμμένει στην αρχική του επιλογή τότε το είδος αυτό θα του σταλεί αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες της εταιρίας.
3γ.-Το προϊόν που έχει παραγγείλει έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο:
Και σε αυτή την περίπτωση άνθρωπος της εταιρίας μας θα επικοινωνήσει με τον Πελάτη , προκειμένου να του δώσει εναλλακτικές λύσεις.
3δ.- Τέλος αν η καθυστέρηση οφείλεται σε αδυναμία επικοινωνίας της Εταιρίας με τον Πελάτη (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) προκειμένου να ενημερωθεί για να αντιμετωπίσει τυχόν προβλημάτα , σχετικά με την παραγγελία του ή με την πληρωμή της.
4.- ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
• Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας:
Σχετικά με τους τρόπους πληρωμής η εταιρία ενημερώνει τον Πελάτη ότι στο ηλεκτρονικό της κατάστημα γίνονται δεκτές όλες οι πιστωτικές κάρτες . Για την μεγαλύτερη σιγουριά του Πελάτη , τον πληροφορεί ότι κάθε συναλλαγή του στο ηλεκτρονικό της κατάστημα προστατεύεται από τα on-line συστήματα ασφάλειας (SSL-128 bit)
Εάν επιλέξει να πληρώσει με πιστωτική κάρτα πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρίας . Ειδικότερα μπαίνοντας στην σελίδα της τράπεζας ALPHA BANK:, με απόλυτη ασφάλεια θα πρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα παραγγελίας, τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής του κάρτας. Όταν επιλέγει να πληρώνει με πιστωτική κάρτα είναι απαραίτητο να παρευρίσκεται κατά την παραλαβή της παραγγελίας του και να έχει μαζί του την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά του. Δεν επιτρέπεται η παραλαβή από τρίτο –πέρα από τον ίδιο – πρόσωπο. Όταν ο Πελάτης είναι εταιρία τότε πρέπει η πιστωτική κάρτα να είναι εταιρική, δηλαδή να έχει εκδοθεί στα στοιχεία της αντίστοιχης εταιρίας και κατά την παράδοση της παραγγελίας να παρευρίσκεται ο εξουσιοδοτημένος κάτοχος με την πιστωτική κάρτα και την ταυτότητά του.
• Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο του Πελάτη (αντικαταβολή):
Ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να πληρώσει την αξία της παραγγελίας του στον υπάλληλο της εταιρίας Courier, αμέσως με την παράδοση στο χώρο του. Τα έξοδα μεταφοράς (πρακτορείο μεταφοράς ή courier) θα καταβληθούν από τον πελάτη. Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις , από τις 01-01-2013 τα παραστατικά πάνω από 500 ευρώ προς ιδιώτες (απόδειξη λιανικής) και 500 ευρώ για παραστατικά προς επαγγελματίες /επιχειρήσεις (τιμολόγιο πώλησης) εξοφλούνται
ΜΟΝΟ :
o με κατάθεση /έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό.
o με χρέωση σε πιστωτική κάρτα
Δεν ισχύει για αποστολές με ογκώδη ή βαριά αντικείμενα που αναλαμβάνει πρακτορείο μεταφορών.
• Παραλαβή και πληρωμή της παραγγελίας στο κατάστημα της Εταιρίας:
Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να παραλάβει τα προϊόντα από το κατάστημά της εταιρίας και προτού επιβεβαιώσει την παραγγελία του αρκεί να προσθέσει στο σημείο που αναγράφεται Παραλαβή από το κατάστημα αυτή την προτίμηση του . Εάν η παραγγελία του καταχωρηθεί μετά τις 17.00 μμ, θα βρίσκεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα στο κατάστημα, με την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα. Η ενημέρωση για την παραλαβή της παραγγελίας του γίνεται με αυτοματοποιημένο e-mail που αναγράφει πως η παραγγελία έχει παραδοθεί στο κατάστημα για παραλαβή. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου τα προϊόντα που επιθυμεί να παραλάβει ο Πελάτης δεν είναι άμεσα διαθέσιμα στο κατάστημα σ’ αυτή την περίπτωση θα ενημερωθεί τηλεφωνικά από εκπρόσωπο της εταιρίας για να διασφαλιστεί η ομαλή εξέλιξη της παραγγελίας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή του Πελάτη η παραλαβή από το κατάστημα θα πρέπει να γίνεται αφού έχει ενημερωθεί με e-mail ή τηλεφωνικά. Όλες οι παραγγελίες παραμένουν στο κατάστημα μέχρι 7 εργάσιμες ημέρες μετά την παράδοση των προϊόντων σε αυτό και εφόσον έχει ενημερωθεί για την εξέλιξη της παραγγελίας του. Η εξόφληση των παραγγελιών γίνεται στο ταμείο του καταστήματος κατά την παραλαβή και μπορεί να χρησιμοποιήσει τους εξής τρόπους πληρωμής : Μετρητά-Πιστωτική & Χρεωστική Κάρτα.
• Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:
Για να προεξοφλήσει ο Πελάτης την παραγγελία του μπορεί να χρησιμοποιήσει τον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας :
ALPHA BANK:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 642 00 2002 014840
ΙΒΑΝ: GR02 014 064 2064 200 200 2014 840
ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 5701 070203 835
ΙΒΑΝ: GR65 0172 7010 0057 0107 0203 835
ΕΘΝΙΚΗ:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ:820/344498-82
ΙΒΑΝ:GR37011082 000000 820 344498
EUROBANK:
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 0026-0357-630-1001-63762
ΙΒΑΝ: GR310 260 357 0000 630 1001 63762
• Στο πεδίο δικαιούχος, όπου αυτό ζητείται, θα πρέπει να συμπληρώνει την πλήρη επωνυμία της Εταιρία μας . Στη συνέχεια πρέπει να αποστείλει με φαξ στο +30 2241061690 το αντίγραφο της τραπεζικής πληρωμής . Μόλις ενημερωθεί ο τραπεζικός λογαριασμός της εταιρίας για την πραγματοποιηθείσα κατάθεση τότε άμεσα θα εκτελεστεί η παραγγελία. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του Πελάτη και την ταχύτερη αποστολή της παραγγελίας του, παρακαλείται όπως στο καταθετήριο να αναγράφεται ο κωδικός παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο που δόθηκε κατά την δημιουργία της. Προκειμένου να ξεκινήσει άμεσα η διαδικασία αποστολής των προϊόντων πρέπει πρώτα να πιστωθεί ο τραπεζικός μας λογαριασμός με το ποσό της παραγγελίας . Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί τη συμβολή της εκάστοτε τράπεζας και για το λόγο αυτό ενδέχεται να καθυστερήσει η διαδικασία αποστολής των προϊόντων.
Για την παραλαβή της παραγγελίας από το κατάστημα, την μεταφορική εταιρία ή το courier ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ , αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
5.- ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει ως ακολούθως στις παρακάτω περιπτώσεις: Πριν ολοκληρώσει ο Πελάτης την παραγγελία του , κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας μπορεί να ακυρώσει την αγορά του προϊόντος και να διαγράψει την παραγγελία του προϊόντος , πατώντας το κουμπί «Διαγραφή».
Ακόμη και αν έχει ολοκληρώσει την ηλεκτρονική του παραγγελία ο Πελάτης αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμη το προϊόν μπορεί να την ακυρώσει καλώντας στο +30 2241061690. Εάν έχει παραλάβει το προϊόν μπορεί να επικοινωνήσει με το +30 2241061690 ή μέσω της φόρμας του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ιστοσελίδας της εταιρίας και αφού εξηγήσει το λόγο για τον οποίο θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του , ο εκπρόσωπος της εταιρίας θα τον ενημερώσει άμεσα για τις επιλογές που έχει.
Εάν η παραγγελία του Πελάτη έχει ήδη τιμολογηθεί και παρόλα αυτά θέλει να την ακυρώσει πρέπει να δώσει τα στοιχεία της παραγγελία του στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο. +30 2241061690
6.- ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ (ν. 2251/1994) – ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΑΛΛΑΓΗ - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εάν ο Πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν ή θέλει να επιστρέψει τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή του πρέπει να ακολουθήσει τις παρακάτω οδηγίες.
Πρέπει να υποβάλλει δήλωση υπαναχώρησης εγγράφως εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας με την συμπλήρωση της σχετικής φόρμας (βλ. συνημμένη) και να αποσταλεί α) είτε στην ταχυδρομική διεύθυνση της εταιρίας β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση partsmarket.gr .Η εταιρία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης η Εταιρία υποχρεούται να αποδώσει στον πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας η εταιρία εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την τράπεζα θα υποχρεούται να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια . Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει.
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει ξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρία για την αποστολή και την επιστροφή του προϊόντος.
Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, η εταιρία μπορεί να ενημερώσει τον Πελάτη για το πού θα πρέπει να απευθυνθεί για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους. Στις ανωτέρω περιγραφόμενες περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν ο Πελάτης έχει επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την παραλαβή του προϊόντος με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα της εταιρίας .
7.- Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Η ιστοσελίδα partsmarket.gr αποτελεί τον επίσημο διαδικτυακό τόπο της Εταιρίας. Οι εικόνες, τα γραφικά, οι φωτογραφίες, τα σχέδια, τα κείμενα, τα προϊόντα και γενικά όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρίας και προστατεύονται από τις διατάξεις τόσο του ελληνικού δικαίου όσο και των ευρωπαϊκών και διεθνών συμβάσεων.
Ρητά απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του Περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων.
Η αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο με προηγούμενη έγγραφη άδεια της Εταιρίας ή άλλου νομίμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.
Όλα τα ονόματα, οι εικόνες, οι λογότυποι και τα διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την partsmarket.gr ή και το ηλεκτρονικό της κατάστημα partsmarket.gr καθώς επίσης και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ,αποτελούν αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της Εταιρίας και του partsmarket.gr ή και των ως άνω τρίτων μερών και τελούν υπό την προστασία των ελληνικών, κοινοτικών και διεθνών νόμων περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθέμιτου ανταγωνισμού.
Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή τους στις ιστοσελίδες της partsmarket.gr δεν αποτελεί λόγο για μεταβίβαση ή εκχώρηση αδείας ή δικαιώματος χρήσης τους.
8.- Υποχρεώσεις Πελάτη
Οι χρήστες-πελάτες της ιστοσελίδας partsmarket.gr συμφωνούν και αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτήν και το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρίας για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, απειλητικό, προσβλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, εκφράζει φυλετικές ή εθνικές διακρίσεις, μπορεί να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
9.-Ασφάλεια
Σημαντικό στοιχείο για την Εταιρία αποτελούν τα θέματα ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών του Πελάτη δεσμεύεται δε να λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, χρησιμοποιώντας σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους , ώστε να παρέχει τη μέγιστη δυνατή διασφάλισή του. Κάθε πληροφορία που σχετίζεται με τα προσωπικά του στοιχεία και τις συναλλαγές του, είναι ασφαλής και απόρρητη καθόσον τα προσωπικά δεδομένα του κάθε πελάτη προστατεύονται από το σύστημα RapidSSL SHA256 CA – G3 SSL
Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρία επιτυγχάνεται με τις παρακάτω μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη
Για την αναγνώρισή του χρησιμοποιούνται 2 κωδικοί:
Ο Κωδικός Εισόδου ( e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι του παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια κάθε φορά που τους χρησιμοποιεί. Επιπλέον, έχει τη δυνατότητα να αλλάζει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) καθώς και την ηλεκτρονική του διεύθυνση (e-mail), όσο συχνά θέλει. Ο Πελάτης είναι ο απόλυτα υπεύθυνος για τη διατήρηση και απόκρυψη της μυστικότητας των στοιχείων του από τρίτους, αφού είναι και οι μόνος που έχει πρόσβαση σε αυτά.
Σε περίπτωση που χάσει τους κωδικούς αναγνώρισης ή αυτοί διαρρεύσουν σε μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο, θα πρέπει να ειδοποιήσει την εταιρία άμεσα , διαφορετικά το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει καμία ευθύνη.
Για λόγους ασφάλειας είναι καλό ο Πελάτης να αλλάζει σε τακτά χρονικά διαστήματα το password.
Απόρρητο Συναλλαγών
Οι βασικές αρχές που διέπουν τις συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του Ηλεκτρονικού Εμπορίου (e-commerce). Κάθε πληροφορία που μεταβιβάζεται από τον πελάτη/χρήστη της Εταιρίας είναι άκρως εμπιστευτική και η Εταιρία έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα, ώστε να γίνεται η χρήση τους μόνο στο επιτρεπόμενο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο και ιδιαίτερα από τα νομοθετήματα που διέπουν το ηλεκτρονικό εμπόριο τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών .
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και πηγάζει από την συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρίας και του Πελάτη αρμόδια για την επίλυση της είναι τα ΑΡΜΟΔΙΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΔΟΥΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ .
Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών όπως π.χ. Συνήγορο του Καταναλωτή, Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή .Ολες οι κοινοποιήσεις πρέπει να γίνονται εγγράφως
Εάν τμήμα της σύμβασης κριθεί ανεφάρμοστο ή άκυρο από δικαστήριο τότε η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει .